Min studie er indrettet sådan, at jeg på mit sidste år på kandidaten kan vælge et praktikophold som projektforløb. Det har jeg valgt at...

Planlægning


Min studie er indrettet sådan, at jeg på mit sidste år på kandidaten kan vælge et praktikophold som projektforløb. Det har jeg valgt at gøre, fordi jeg gerne vil ud og prøve min viden fra studiet af på arbejdsmarkedet og få nogle kontakter og et bredere netværk. 

Jeg arbejder derfor de næste mange måneder på Aarhus-bogmesterens kampagnekontor op til kommunalvalget. Det er sindsygt spændende og lærerigt, og jeg får lov til at prøve en masse vilde ting. Men vigtigst af alt bekræfter det mig i, at mit studie er meget relevant og brugbart. 

I mellemtiden skal jeg passe mit studiejob og følge et fag på uni. Der bliver derfor rigtig meget at se til. Specielt de sidste 3-4 uger op til valget bliver hektiske. I sidste uge fandt jeg en billig studiekalender i Bog og Idé, og den er jeg ved at opdatere. Den bliver uden tvivl mit min vej op til overfladen, når jeg drukner i opgaver, møder og arrangementer. 

Jeg syntes lige, jeg ville viser jer kalenderen, for den er blevet rigtig fin. Jeg havde noget papir fra Søstrene Grene liggende, som jeg har brugt i stedet for den sorte forside, der fulgte med. Det pifter den lige lidt op og gør den mere personlig. Jeg har også købt nogle highlight-faner, som jeg kan bruge til kalenderen og kompendiet til mig fag på uni. 





Ingen kommentarer:

Leveret af Blogger.
Mit billede
Jeg er 26-årige Louise, som bor og studerer i Aarhus. Som det fremgår af bloggens titel elsker jeg det fiktive univers. På bloggen vil jeg anmelde bøger og film og dele glæder og frustrationer ved selv at skrive tekster og opfinde et fiktivt univers. Jeg håber, I vil blive inspireret af at læse med, og jeg vil meget gerne modtage jeres spørgsmål og kommentarer.