Når jeg ikke læser bøger eller laver andre aktiviteter i min fritid, ser jeg som regel film eller serier. En af mine yndlingsserier er "...

"Sex and the City"

Når jeg ikke læser bøger eller laver andre aktiviteter i min fritid, ser jeg som regel film eller serier. En af mine yndlingsserier er "Sex and the City", og jeg ejer selvfølgelig alle sæsonerne og begge film. 

Jeg elsker at læne mig tilbage i sofaen og blive ført til det eksklusive Manhattan, hvor kærlighed, venskaber - og ikke mindst mode - udfolder sig. Jeg forguder Carrie Bradshaws personlighed, stil og humor, og jeg beundrer hendes venskab med Miranda, Charlotte og Samantha. Og sidst men ikke mindst lader jeg mig tryllebinde af Carrie og Mr. Bigs komplicere, dybtfølte og vidunderlige forhold. 







Der er mange fantastiske citater i serien. Her er et par af mine favoritter:

"It wasn't logic, it was love" - Carrie. 

"Friendships don't last for years, you have to invest in them" - Carrie.

"I like my money right where I can see it...hanging in my closet" - Carrie.

"I've been dating since I was fifteen. I'm exhausted. Where is he?" - Charlotte.   











Ingen kommentarer:

Leveret af Blogger.
Mit billede
Jeg er 26-årige Louise, som bor og studerer i Aarhus. Som det fremgår af bloggens titel elsker jeg det fiktive univers. På bloggen vil jeg anmelde bøger og film og dele glæder og frustrationer ved selv at skrive tekster og opfinde et fiktivt univers. Jeg håber, I vil blive inspireret af at læse med, og jeg vil meget gerne modtage jeres spørgsmål og kommentarer.