Lige siden jeg læste den sidste side af "The Fault in Our Stars", har Hazel og Gus hjemsøgt mig. Hver gang jeg har en stille st...

"The Fault in Our Stars" af John Green


Lige siden jeg læste den sidste side af "The Fault in Our Stars", har Hazel og Gus hjemsøgt mig. Hver gang jeg har en stille stund for mig selv, vandrer mine tanker mod de to unge mennesker, for hvem livet er tragisk og uretfærdigt. De ville uden tvivl have kastet op over alt for meget sentimentalt pladder, så jeg lader det være ved det.

John Green skriver simpelt og humoristisk. Jeg er vild med hans sprog, der giver karaktererne liv og samtidig er tro mod deres personligheder. Bogen indeholder mange interessante tanker og overvejelser, der er med til at gøre fortællingen endnu mere interessant. 

"The Fault in Our Stars" er meget populær og elsket af mange. Og det er der en grund til. Det er en jordnær fortælling med flere overraskelser i plottet, der går lige i hjertet. Jeg elsker den simpelthen.    

 



1 kommentar:

  1. Du har helt ret. Der er virkelig en grund til, den er så kendt og elsket. Den er al hypen værd.

    SvarSlet

Leveret af Blogger.
Mit billede
Jeg er 26-årige Louise, som bor og studerer i Aarhus. Som det fremgår af bloggens titel elsker jeg det fiktive univers. På bloggen vil jeg anmelde bøger og film og dele glæder og frustrationer ved selv at skrive tekster og opfinde et fiktivt univers. Jeg håber, I vil blive inspireret af at læse med, og jeg vil meget gerne modtage jeres spørgsmål og kommentarer.