I weekenden ramte jeg det gyldne tal 100 følgere på Bloglovin’, og jeg er simpelthen så glad og stolt. Det er vildt at tænke på, at de...

Konkurrence: 100 følgere på Bloglovin'


I weekenden ramte jeg det gyldne tal 100 følgere på Bloglovin’, og jeg er simpelthen så glad og stolt. Det er vildt at tænke på, at der er 100 mennesker derude, som har lyst til at følge med her på bloggen.

Jeg startede bloggen i sin tid, fordi jeg gerne ville skrive lidt om mine egne oplever med at læse bøger, for at anmelde bøgerne, og for at dele mine læseoplevelser med en masse andre bogorme. Det må siges at være lykkedes, og jeg er SÅ glad for, at I følger med og kommenterer på mine indlæg. Det gør det hele meget sjovere.

For at takke alle jer søde læsere vil jeg udlodde et eksemplar af ”Gone With the Wind”. Jeg har ikke læst mig egen udgave endnu, men det skulle være en vidunderlig kærlighedsfortælling, der skildrer livet i det sydlige USA under borgerkrigen. Jeg glæder mig selv rigtig meget til at læse den, og det kan være, vinderen har lyst til at læse med.


For at vinde ”Gone With the Wind” skal I skrive en kommentar til dette indlæg, og så trækker jeg lod bagefter. I kan deltage til og med søndag d. 1. juni. Held og lykke til jer alle. 

Husk at skrive jeres mailadresse, så jeg kan komme i kontakt med jer.  





29 kommentarer:

  1. Tillykke med de 100 følgere :)
    Jeg har villet læse Gone with the wind i lang tid efterhånden, så ville da være fedt at vinde den :)

    Misschristina9@gmail.com

    SvarSlet
  2. Åh min stor også bare på reolen og venter. Men stort tillykke med det flotte tal!

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med det flotte læsertal! Det er så hyggeligt at følge med i andre bog elskeres liv :)
    Valboell.amanda@gmail.com

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med de 100 - det er hyggeligt at følge med :-)
    PS: jeg har allerede bogen, så undlad mig i lodtrækningen - ville bare lige sige tillykke ;-)

    SvarSlet
  5. Tillykke med de hundrede ��

    Saspigen2@live.dk

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med det flotte, runde tal :-)

    Det ville være skønt at læse sådan en klassikker på originalsproget, jeg har kun læst den på dansk.

    benteskou (a) gmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg har bogen i forvejen, men ville lige lykønske dig med de 100 følgere :)

    SvarSlet
  8. Tillykke! Jeg er selv én af de 100, og nu taler jeg for vores alles vegne og siger tak for bloggen! ;)

    Jeg så filmen for et års tid siden og var overrasket over hvor god den var (jeg hader normalt gamle film, og især også lange film!) Vil rigtig gerne læse bogen for at se om jeg bliver lige så glædeligt overrasket over den :)

    louisehede1989 (a) gmail.com

    SvarSlet
  9. Tillykke til dig og din skønne blog :) altid rart med inspiration til det næste bog projekt.

    tanjasc@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Tillykke med det runde tal.
    Selvom jeg har hørt om både bog og film, så har jeg aldrig læst eller set nogen af dem.

    SvarSlet
  11. Suk. Jeg tror ikke beskeden blev sendt, men hvis der kommer to, må du bare ignorere denne.

    Tillykke med det flotte tal!

    idamoelmer (a) gmail . com

    SvarSlet
  12. Stort tillykke! Jeg synes virkelig at de blog er noget så fin (:
    Jeg har hørt meget godt om "Gone with the wind", men har endnu ikke selv læst den :)

    katrine.pedersen.1992@gmail.com

    SvarSlet
  13. Tillykke. Den bog har jeg gerne ville læse i lang tid. Dejlig konkurrence.
    Sarahbodk@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Stort tillykke med de 100 følgere! Og sikke en lækker konkurrence! (;

    celine-hein@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Tillykke med de 100 :) Jeg har allerede læst den, dog en meget forkortet udgave der stod på skolebiblioteket, så det var nok tilbage i 8.-9.klasse. Det har dog altid været min plan at få læst den i en uforkortet udgave :D
    Annkristinehald@gmail.com

    SvarSlet
  16. Stort tillykke! *flage, flage*
    Jeg er stor fan af filmen - især Mammy-figuren, hende er jeg fuldstændig tosset med! :D
    Jeg kunne enormt godt tænke mig at læse bogen, så jeg smider håbefuldt et lod i puljen og krydser fingre.

    Store fejringskram herfra! <3

    stine.put@gmail.com

    SvarSlet
  17. Stort tillykke med de 100 :) Ville bare lige skrive tillykke, deltager ikke i konkurrencen, da jeg i forvejen ejer den. Har ikke læst bogen endnu, men glæder mig til at skulle igang :)

    SvarSlet
  18. Lækkert! Normalt læser jeg litteratur, der foregår i lidt nyere tid, men det kunne være super spændende at prøve noget nyt! :-)

    E-mail: mariahoeybye@hotmail.com

    SvarSlet
  19. Det er da også spændende at være med på sidelinjen :-D Stort tillykke med det flotte runde tal. Dejlig milepæl :-)

    SvarSlet
  20. Ej, stort tillykke med det flotte runde tal :)
    Din blog er simpelthen så fin og hyggelig :)
    / Liselotte
    Liselotte.hansen7(a)gmail.com

    SvarSlet
  21. Tillykke med de 100 følgere! :)
    Uha, Gone With the Wind gad jeg virkelig godt læse!

    karinalindxd@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Tillykke med de 100! :)
    Den bog er vidst ikke på min hylde, men på læselisten, så jeg deltager gerne i den fine konkurrence.

    bogvalg(a)gmail.com

    SvarSlet
  23. Tillykke med de 100 følgere! Åh, Gone With the Wind er en bog jeg virkelig gerne vil læse, så jeg deltager gerne i konkurrencen.

    elin.johanna.skold@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Tillykke med de 100 læsere, sikke en milepæl! :) Åh Gone with the Wind er en af de bøger, som jeg altid har haft lyst til at læse, men jeg har aldrig fået gjort noget ved det, og jeg ejer den faktisk ikke engang, så jeg ville elske at vinde den :D min mail er: writingthedreams@gmail.com :)

    SvarSlet
  25. Jeg ejer allerede "Borte med blæsten", men jeg vil bare gerne sige kæmpestort TILLYKKE med de 100 følgere! Hvor er det fedt! :)

    SvarSlet
  26. Tillykke med de 100 følgere :-)
    jeg ville rigtigt gerne have Gone With the Wind - elskede filmen, men har aldrig fået læst bogen....
    mvh
    Katrine - aksgk(a) hotmail.com

    SvarSlet
  27. Tillykke med de 100 følgere :-)

    trudi1990@gmail.com

    SvarSlet
  28. Tillykke med 100 følgere på bloglovin', er selv lige kommet med på bølgen, så her i starten har de små tal også en ret stor betydning.

    mhlind87@gmail.com

    SvarSlet
  29. Tillykke med de 100 - bogorme følgerer. Tak for en smuk og interessant blog.

    Louihelenapedersen@gmail.com

    SvarSlet

Leveret af Blogger.
Mit billede
Jeg er 26-årige Louise, som bor og studerer i Aarhus. Som det fremgår af bloggens titel elsker jeg det fiktive univers. På bloggen vil jeg anmelde bøger og film og dele glæder og frustrationer ved selv at skrive tekster og opfinde et fiktivt univers. Jeg håber, I vil blive inspireret af at læse med, og jeg vil meget gerne modtage jeres spørgsmål og kommentarer.