Hver gang jeg sidder og læser en god bog og er nødt til at lægge den fra mig, kan jeg aldrig finde den lille papirsni...

Sjove bogmærker








Hver gang jeg sidder og læser en god bog og er nødt til at lægge den fra mig, kan jeg aldrig finde den lille papirsnip, jeg har valgt at bruge som bogmærke. Kender I det? Det skal være slut nu. Jeg har besluttet mig for at få fat i et sjovt og personligt bogmærke, som jeg kan have med mig fra bog til bog. Jeg faldt over disse specielle bogmærker på etsy.com. Der er så mange søde og sjove bogmærker, at det er helt svært at vælge. 


2 kommentarer:

  1. Jeg kender det godt - ender alt for ofte med et æseløre! :)

    SvarSlet
  2. Lige præcis! Man vil jo så nødigt ødelægge de smukke bøger, selvom der også er noget charmerende ved en slidt, rustik bog, der er blevet læst igen og igen :)

    SvarSlet

Leveret af Blogger.
Mit billede
Jeg er 26-årige Louise, som bor og studerer i Aarhus. Som det fremgår af bloggens titel elsker jeg det fiktive univers. På bloggen vil jeg anmelde bøger og film og dele glæder og frustrationer ved selv at skrive tekster og opfinde et fiktivt univers. Jeg håber, I vil blive inspireret af at læse med, og jeg vil meget gerne modtage jeres spørgsmål og kommentarer.