Jeg blev inspireret af nogle af de bogmærker, jeg skrev om i indlægget  her , og lavede et par selv. Som regel har jeg gang i flere b...

Det kreative hjørne




Jeg blev inspireret af nogle af de bogmærker, jeg skrev om i indlægget her, og lavede et par selv. Som regel har jeg gang i flere bøger på en gang, så jeg besluttede mig for, at jeg lige så godt kunne lave to, nu jeg var i gang. Det hvide bogmærke med skriften "I like big books and I cannot lie..." har jeg lavet ved at skrive teksten i et word-dokument og printe det. Det andet bogmærke med det graftiske tryk er noget papir, jeg har købt i Søstrene Grene. Jeg har klippet bogmærkerne ud og lamineret dem. På den måde har jeg lavet nogle super søde og personlige bogmærker.  


Ingen kommentarer:

Leveret af Blogger.
Mit billede
Jeg er 26-årige Louise, som bor og studerer i Aarhus. Som det fremgår af bloggens titel elsker jeg det fiktive univers. På bloggen vil jeg anmelde bøger og film og dele glæder og frustrationer ved selv at skrive tekster og opfinde et fiktivt univers. Jeg håber, I vil blive inspireret af at læse med, og jeg vil meget gerne modtage jeres spørgsmål og kommentarer.