Træernes blade bliver gyldne og giver efterhånden slip fra deres faste tag i de krogede grene. Dagene bliver kortere, og kulden sn...

Videoupdate: Nye bøger og læseplaner



Træernes blade bliver gyldne og giver efterhånden slip fra deres faste tag i de krogede grene. Dagene bliver kortere, og kulden sniger sig ind på os for på sigt at dominere vejret.

Det er blevet efterår. En årstid som indbyder til hyggelige stunder med stearinlys i vindueskarmene, uldne tæpper om fødderne, en kop varm drikke i den ene hånd og en god bog i den anden.

Og vi kan nyde det. Med god samvittighed.


Efteråret er den tid på året, hvor de bedste bøger rammer hylderne i alverdens bogforretninger, og hvor film og serier i massevis løber over skærmen i hjemmet og i biograferne.

Ifølge mig er efteråret en af de bedste tider på året, og derfor har jeg allerede nu – i efterårets begyndelse – købt en række gode bøger, som jeg vil nyde i disse kolde og mørke tider.   

I videoen nedenfor viser jeg mine seneste bogkøb og snakker om, hvilke bøger jeg har planer om at læse dette efterår. 




6 kommentarer:

  1. Jeg elsker dine videoer. Det er det hyggeligste i verden :) Og åh – 'The Gracekeepers' er så fantastisk, og jeg drømmer også selv om at læse 'A Little Life'.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Hvor er du sød, Rikke :-)

      Jeg er fuldstændig enig i, at 'The Gracekeepers' er fantastisk.

      Slet
  2. Dejlig video! Og smukke bøger, du har fundet frem til. Jeg glæder mig til anmeldelserne af dem :-)

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er jeg glad for, du synes :-)

      Jeg glæder mig meget til at læse dem.

      Slet
  3. Skøn video :D

    Jeg har også planer om at læse Jane Eyre her i efteråret - jeg har hørt og læst så meget godt om den, og nu skal det altså være! Jeg glæder mig til at høre om dine læseoplevelser :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Stine!

      Jeg glæder mig også til at læse, hvad du synes om den :-)

      Slet

Leveret af Blogger.
Mit billede
Jeg er 26-årige Louise, som bor og studerer i Aarhus. Som det fremgår af bloggens titel elsker jeg det fiktive univers. På bloggen vil jeg anmelde bøger og film og dele glæder og frustrationer ved selv at skrive tekster og opfinde et fiktivt univers. Jeg håber, I vil blive inspireret af at læse med, og jeg vil meget gerne modtage jeres spørgsmål og kommentarer.