Så er det i morgen, jeg drager på skiferie. Jeg skal en uge til Wagrain i Østrig med hele min familie. Vi skal holde nytår dernede, h...

Skiferie og nytår



Så er det i morgen, jeg drager på skiferie. Jeg skal en uge til Wagrain i Østrig med hele min familie. Vi skal holde nytår dernede, hvilket jeg glæder mig meget til at opleve. Og så skal vi selvfølgelig også stå en masse på ski! 

Jeg har taget lidt læsestof med til turen, hvis jeg får tid til det. Det er "Laksefiskeri i Yemen", som jeg har set filmatiseringen af. Det var en god oplevelse, og jeg var vild med hovedpersonens karakter. Så er det spændende, om bogen er lige så god. Det vil tiden vise. 

Kan I komme rigtig godt ind i det nye år. Vi ses på den anden side :) 




Ingen kommentarer:

Leveret af Blogger.
Mit billede
Jeg er 26-årige Louise, som bor og studerer i Aarhus. Som det fremgår af bloggens titel elsker jeg det fiktive univers. På bloggen vil jeg anmelde bøger og film og dele glæder og frustrationer ved selv at skrive tekster og opfinde et fiktivt univers. Jeg håber, I vil blive inspireret af at læse med, og jeg vil meget gerne modtage jeres spørgsmål og kommentarer.