Puha, det er efterhånden ved at være længe siden, jeg skrev et indlæg her på siden. Det skyldes den simple grund, at jeg har haft alt for m...

Mens jeg har været væk...

Puha, det er efterhånden ved at være længe siden, jeg skrev et indlæg her på siden. Det skyldes den simple grund, at jeg har haft alt for meget mellem hænderne.

Størstedelen af oktober og november førte jeg valgkamp for Aarhus’ borgmester som del af min praktik på uni. Det trak tænder ud, og jeg havde ingen fritid i den periode.

Så har jeg brugt noget tid på at overveje, om jeg skulle fortsætte med bloggen, når jeg nu har været væk så længe. Meeen, jeg kunne ikke bare lade den ligge - Så nu er jeg altså tilbage for fuld skrue.

Jeg fyldte 25 år i går (f*** jeg er gammel). Jeg fik en masse dejlige gaver, som jeg vil vise jer på et senere tidspunkt.

Og så er jeg i gang med at genlæse en af mine yndlingsbøger, som jeg overraskende nok ikke ejer et eksemplar af endnu. Jeg har dog netop klikket den hjem for nogle af mine fødselsdagspenge, så den kommer jeg nok også til at vise jer, så snart den dukker op.


Hvad har I fået tiden til at gå med dette efterår? 



   


2 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen :)!!
    Godt at høre, at du ikke dropper bloggen - glæder mig til at følge med igen :)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! :)
      Det er jeg meget glad for at høre - jeg glæder mig også til at komme i gang igen...

      Slet

Leveret af Blogger.
Mit billede
Jeg er 26-årige Louise, som bor og studerer i Aarhus. Som det fremgår af bloggens titel elsker jeg det fiktive univers. På bloggen vil jeg anmelde bøger og film og dele glæder og frustrationer ved selv at skrive tekster og opfinde et fiktivt univers. Jeg håber, I vil blive inspireret af at læse med, og jeg vil meget gerne modtage jeres spørgsmål og kommentarer.