"Turen går til Californien og det vestlige USA" kom med posten i dag. Min kæreste og jeg er i gang med at planlægge en rejse...

Nyt til bogreolen



"Turen går til Californien og det vestlige USA" kom med posten i dag. Min kæreste og jeg er i gang med at planlægge en rejse til USA, og da jeg så, bogen var på tilbud ved Saxo, skyndte jeg mig at bestille den. Det er ikke skønlitteratur, men jeg kan alligevel godt lide at sidde og læse i den, fordi jeg glæder mig så meget. 

Vi skal afsted i en måned, og vi har blandt andet planer om at besøge Yellowstone, Grand Canyon, Las Vega, Yosemite, San Francisco, Highway 1 og Los Angeles (i den rækkefølge). Vi lejer en bil og skal overnatte på moteller, så det bliver en rigtig roadtrip gennem USA.   

Har I været i USA, og har i nogle gode råd og tips til turen? Det er et lidt anderledes indlæg, men det handler dog trods alt lidt om bøger. 


2 kommentarer:

  1. Åh hvor fantastisk med en tur til Californien! Jeg var der i 2009, og det er et enestående sted. Fyldt med solskin og stemning.

    Særligt San Francisco vandt mit hjerte, dengang - blot at tage sig tid til at vandre op af byens stejle gader er helt fantastisk. Der er så meget at se, så mange sidegader fyldt med skønne kroge og gemte skatte.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder fantastisk! Jeg kan glæder mig utrolig meget til at komme afsted - selvom der stadigvæk er lang tid til :)

      Slet

Leveret af Blogger.
Mit billede
Jeg er 26-årige Louise, som bor og studerer i Aarhus. Som det fremgår af bloggens titel elsker jeg det fiktive univers. På bloggen vil jeg anmelde bøger og film og dele glæder og frustrationer ved selv at skrive tekster og opfinde et fiktivt univers. Jeg håber, I vil blive inspireret af at læse med, og jeg vil meget gerne modtage jeres spørgsmål og kommentarer.