I morgen er det Valentinsdag. En hel dag i kærlighedens navn. Derfor forestiller jeg mig, at jeg skal tilbringe noget af dagen i se...

Bøger til Valentinsdag


I morgen er det Valentinsdag. En hel dag i kærlighedens navn.

Derfor forestiller jeg mig, at jeg skal tilbringe noget af dagen i selskab med en af mine yndlingskærlighedsfortællinger, ’Stolthed og fordom’.

Jeg holder meget af at læse en sød kærlighedsfortælling i ny og næ, og jeg har da også tilføjet en del pastelfarvede bøger til min samling i bogreolen i tidens løb.

Jeg tænkte, at jeg ville vise nogen af dem frem og give jer lidt inspiration til, hvilke kærlighedsbøger I kan læse på denne kærlighedens dag.

Mine bud på Valentinsbøger
Pride and Prejudice af Jane Austen
Wuthering Heights af Emily Brontë
The Great Gatsby af F. Scott Fitzgerald
North and South af Elizabeth Gaskell
Bridget Jones’ dagbog af Helen Fielding
Attachments af Rainbow Rowell
This is a Love Story af Jessica Thompson
Samme dag næste år David Nicholls 






2 kommentarer:

  1. Skønne bøger du nævner. Jeg har virkelig snart brug for at genlæse 'North and South' <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg også mærke, at jeg har brug for. Måske det skal være et readalong-projekt? :-)

      Slet

Leveret af Blogger.
Mit billede
Jeg er 26-årige Louise, som bor og studerer i Aarhus. Som det fremgår af bloggens titel elsker jeg det fiktive univers. På bloggen vil jeg anmelde bøger og film og dele glæder og frustrationer ved selv at skrive tekster og opfinde et fiktivt univers. Jeg håber, I vil blive inspireret af at læse med, og jeg vil meget gerne modtage jeres spørgsmål og kommentarer.