Jeg skal da lige love for, at sommervejret er kommet til Danmark i denne uge. Hvor er det dejligt! Jeg ville ønske, at jeg havde haft mul...

Videoopdate: Læste bøger og nyt til bogreolen


Jeg skal da lige love for, at sommervejret er kommet til Danmark i denne uge. Hvor er det dejligt! Jeg ville ønske, at jeg havde haft mulighed for at nyde vejret noget mere i løbet af ugen, men sådan skulle det desværre ikke være. I stedet må jeg tage revanche i weekenden. Mon ikke en engangsgrill på stranden kan kompensere for det?   

Hvis I har brug for en pause fra den skarpe sol i weekenden, kan I tage et kig på min nye video, hvor jeg fortæller lidt om de bøger, jeg har læst de sidste par måneder, samt viser mine nyeste bogkøb.  

God weekend til jer alle! 



6 kommentarer:

  1. Skøn video søde Louise! Jeg har også så mange fine minder om Troldepus-bøgerne, som jeg lånte på biblioteket på min mors anbefaling. Det var så hyggefin læsning, og jeg gad faktisk godt eje dem igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Rikke! Troldepus-bøgerne er nemlig virkelig hyggelige - de vækker så mange gode minder :-)

      Slet
  2. Troldepus - åh, det er ren nostalgi! Jeg fik dem også læst højt og læste dem også selv, de er så hyggelige de bøger. Faktisk tror jeg også, jeg hørte dem som lydbøger - med en fantastisk oplæsning af Jens Okking!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de nemlig! Ej, hvor fint med lydbøgerne - det lyder også hyggeligt :-)

      Slet
  3. Eftersom jeg også rejser til Island i efterårsferien tror jeg at jeg vil tage dit tip til mig og læse islandsk litteratur. Tror jeg ville putte ”Karitas uden titel” af Kristín Marja Baldursdóttir på min læseliste efter at have set denne video.

    http://litteraturlyst.blogspot.dk/


    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, du skal glæde dig til Island! Det er helt fantastisk at rejse rundt deroppe. Og jeg kan klart anbefale dig at læse "Karitas uden titel" på din tur. Jeg synes, det var ret hyggeligt at læse den :-)

      Hvis du vil have lidt inspiration til din tur til Island, så har min kæreste og jeg skrevet nogle blogindlæg om vores tur på vores rejseblog. I det sidste indlæg giver vi f.eks. nogle gode råd ud fra vores egne erfaringer. Det kan være, du kan bruge nogle af informationerne :-)

      Du kan finde bloggen på: http://thomasbennedbaek.dk/rejse/

      Slet

Leveret af Blogger.
Mit billede
Jeg er 26-årige Louise, som bor og studerer i Aarhus. Som det fremgår af bloggens titel elsker jeg det fiktive univers. På bloggen vil jeg anmelde bøger og film og dele glæder og frustrationer ved selv at skrive tekster og opfinde et fiktivt univers. Jeg håber, I vil blive inspireret af at læse med, og jeg vil meget gerne modtage jeres spørgsmål og kommentarer.