Så er jeg tilbage på bloggen efter en fantastisk juleferie i min familie, venner og kærestes selskab. De sidste 14 dage har der været s...

Julestads, familiehygge og et nyt år


Så er jeg tilbage på bloggen efter en fantastisk juleferie i min familie, venner og kærestes selskab. De sidste 14 dage har der været stille på bloggen. Det skyldes, at jeg trak stikket ud for at være 100 procent til stede i nuet, hos de mennesker jeg tilbragte tid med. Det har jeg nydt i fulde drag, men nu er jeg altså tilbage på bloggen for fuld skrue med fornyet energi.

I denne uge vender jeg stærkt tilbage med en anmeldelse af en helt vidunderlig bog, som jeg læste i december måned og i juleferien. Jeg vil også vise jer nogle af de bøger, jeg har fået i fødselsdagsgave og julegave. Mine reoler er virkelig blevet udfordret på det seneste, så jeg er nok nødt til at lave to indlæg med fremvisning af bøger. 

I næste uge er jeg på skiferie, så jeg laver nogle planlagte indlæg med bogfremvisning, anmeldelser og læsemål for 2015.   


Jeg håber, I alle har haft en god jul og er kommet godt ind i det nye år. Jeg glæder mig til at dele læseoplevelser med jer i 2015 :-)





2 kommentarer:

  1. Jeg håber du nåede at slappe godt af i skallen, og god ferie for pokker (jeg er slet ikke misundelig)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo tak, det var lige det, jeg havde brug for :-)

      Jeg kan heller ikke vente med at slå mig løs på pisterne!

      Slet

Leveret af Blogger.
Mit billede
Jeg er 26-årige Louise, som bor og studerer i Aarhus. Som det fremgår af bloggens titel elsker jeg det fiktive univers. På bloggen vil jeg anmelde bøger og film og dele glæder og frustrationer ved selv at skrive tekster og opfinde et fiktivt univers. Jeg håber, I vil blive inspireret af at læse med, og jeg vil meget gerne modtage jeres spørgsmål og kommentarer.