Så er konkurrencen om Helle Helles "Hvis det er" og Donna Tartts "Den hemmelige historie" slut. Den heldige vinder bl...

Vinder af jule- og fødselsdagskonkurrence


Så er konkurrencen om Helle Helles "Hvis det er" og Donna Tartts "Den hemmelige historie" slut. Den heldige vinder blev Kira. 

Jeg takker for alle de søde kommentarer. Hvis I er i tvivl om, hvilke bøger I skal ønske jer til jul, eller hvilke bøger I skal give til andre, så kan jeg anbefale jer at læse kommentarerne på forrige indlæg. Der er mange gode bud på, hvad man kan lægge under træet i år. 

Rigtig god jul til jer alle :-) 


Ingen kommentarer:

Leveret af Blogger.
Mit billede
Jeg er 26-årige Louise, som bor og studerer i Aarhus. Som det fremgår af bloggens titel elsker jeg det fiktive univers. På bloggen vil jeg anmelde bøger og film og dele glæder og frustrationer ved selv at skrive tekster og opfinde et fiktivt univers. Jeg håber, I vil blive inspireret af at læse med, og jeg vil meget gerne modtage jeres spørgsmål og kommentarer.