Jeg står i den fantastiske situation, at jeg har en masse læseprojekter at se frem til i december måned. Først og fremmest skal jeg læse ...

Læseprojekter i december


Jeg står i den fantastiske situation, at jeg har en masse læseprojekter at se frem til i december måned. Først og fremmest skal jeg læse "The Goldfinch" i forbindelse med Emily Salomons online læseklub

(billedet er lånt fra Emilys blog)

Læseklubben er uforpligtende og åben for alle, så det er en oplagt mulighed, hvis man ikke har tid til at deltage i en fysisk læseklub. 

Derudover skal jeg læse "Little Women" i forbindelse med et read-a-long arrangeret af blandt andre booktuberen WordsofaReader. Jeg så det som en oplagt mulighed for endelige at få taget hul på bogen. Som jeg skrev for noget tid siden, så er det en af de bøger, jeg efterhånden har kredset om længe. Og nu skal det altså være. 


Har i planlagt nogle læseprojekter til december? 


8 kommentarer:

  1. Spændende udvalg af bøger - og tykke! Men det er der heldigvis tid til i juledagene :-)
    Jeg har indtil videre planer om at læse en række julebøger de kommende uger samt Narnia-bøgerne i selve juledagene.


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, hvor hyggeligt med Narnia-bøgerne. Dem vil jeg SÅ gerne læse snart!

      Der er nemlig lidt ekstra tid til hygge med gode bøger i denne juletid :-)

      Slet
  2. Åh, åh glæd dig til Donna Tartts nyeste vidunderroman! OG 'Little Women' som er verdens bedste bog. Jeg elsker den! Jeg skal også genlæse 'Little Women' i december, og afgjort også en hel del julebøger :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også. Jeg har læst de første 100 sider af The Goldfinch og er meget begejstret. Sproget er helt vidunderligt!

      Ja, nu skulle jeg altså få tager mig sammen til at læse den. De første to kapitler er simpelthen så hyggelige. Jeg elsker stemningen, og jeg håber, den fortsætter i samme dur :-)

      Slet
  3. "Little women" bliver min kalendergave til mig selv;) påtænker at læse ca. 2 kapitler hver dag. Glæder mig til at genlæse denne fantastiske historie som passer så fint ind i julehyggen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, hvor hyggeligt. Det er en god idé at bruge den som kalendergave! :-)

      Slet
  4. Åh læseprojekter er altid skønne. <3
    Jeg skal skrive hovedopgave i december og har lidt svært ved at bedømme hvor meget jeg egentlig kan få læst ved siden af, men jeg har tænkt mig at prøve færdiggøre/følge op på et par serier jeg er i gang med, bl.a. Immortal City og Dæmondræberen. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de nemlig! :-)

      Ja, december skal altid være eksamensmåned - desværre. Men jeg håber, du alligevel får lidt tid til at læse :-)

      Slet

Leveret af Blogger.
Mit billede
Jeg er 26-årige Louise, som bor og studerer i Aarhus. Som det fremgår af bloggens titel elsker jeg det fiktive univers. På bloggen vil jeg anmelde bøger og film og dele glæder og frustrationer ved selv at skrive tekster og opfinde et fiktivt univers. Jeg håber, I vil blive inspireret af at læse med, og jeg vil meget gerne modtage jeres spørgsmål og kommentarer.