For leden fandt jeg i min postkasse denne indbydende brochure om Århundredets Festival, som arrangeres af Folkeuniversitet. Festivalen, h...

Århundredets Festival i Aarhus


For leden fandt jeg i min postkasse denne indbydende brochure om Århundredets Festival, som arrangeres af Folkeuniversitet. Festivalen, hvis emne i år er 1800-tallet, starter 7. marts med åbningsfest på Godsbanen i Aarhus og slutter igen 16. marts. I løbet af festivalen arrangeres foredrag, koncerter, byvandringer og meget mere. Der er rigtig mange tilbud, så jeg skal have dannet mig et overblik over, hvad skal jeg skal med til. Men jeg skal helt sikkert med til åbningen og til litteraturforedrag om 1800-tallets store forfattere på min yndlingscafé (Løve's Bog- og VinCafé). Ih, jeg glæder mig :)


2 kommentarer:

  1. Spændende! Nu bor jeg ikke i Århus, men det kunne være spændende hvis du ville skrive om arrangementet igen når du har været til det :) Det lyder meget interesant.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg meget gerne gøre! Mon ikke også det kan lade sig gøre at tage nogle billeder, som jeg kan viser jer :)

      Slet

Leveret af Blogger.
Mit billede
Jeg er 26-årige Louise, som bor og studerer i Aarhus. Som det fremgår af bloggens titel elsker jeg det fiktive univers. På bloggen vil jeg anmelde bøger og film og dele glæder og frustrationer ved selv at skrive tekster og opfinde et fiktivt univers. Jeg håber, I vil blive inspireret af at læse med, og jeg vil meget gerne modtage jeres spørgsmål og kommentarer.