Ved siden af eksamenslæsning, opgaveskrivning og diverse julearrangementer har jeg også haft tid til lidt julelæsning. "A Christm...

Decemberhygge



Ved siden af eksamenslæsning, opgaveskrivning og diverse julearrangementer har jeg også haft tid til lidt julelæsning. "A Christmas Carol" af Charles Dickens hører uden tvivl julen til. Om det er Disneys fortolkning, Charles Dickens egen fortælling eller en hel tredje betyder ikke så meget. Det er under alle omstændigheder en smuk fortælling om en mand, der forandrer sig til det bedre.

Jeg har læst Charles Dickens egen udgave i denne smukke bog fra Penguin Clothbound Classics. Men mon ikke jeg også skal se Disneys fortolkning d. 24. december. Det hører traditionen til og bringer glædelige minder.  




Ingen kommentarer:

Leveret af Blogger.
Mit billede
Jeg er 26-årige Louise, som bor og studerer i Aarhus. Som det fremgår af bloggens titel elsker jeg det fiktive univers. På bloggen vil jeg anmelde bøger og film og dele glæder og frustrationer ved selv at skrive tekster og opfinde et fiktivt univers. Jeg håber, I vil blive inspireret af at læse med, og jeg vil meget gerne modtage jeres spørgsmål og kommentarer.