Jeg er vild med denne fine coffee table book fra Vouge, som jeg har stående oven på min bogreol sammen med mine smykker og...

Coffee table book







Jeg er vild med denne fine coffee table book fra Vouge, som jeg har stående oven på min bogreol sammen med mine smykker og andre fine ting. Bogen indeholder Vogues historie, og der er et hav af lækre billeder og sjove eksempler på covers helt tilbage fra Vouges oprindelse. Det er simpelthen sådan en fin bog, som jeg kan sidde og bladre i, når jeg har lyst til at blive inspireret eller bare har lyst til at nyde de smukke billeder. Og så passer den jo så fint til mit lille "tøse-hjørne". 





Ingen kommentarer:

Leveret af Blogger.
Mit billede
Jeg er 26-årige Louise, som bor og studerer i Aarhus. Som det fremgår af bloggens titel elsker jeg det fiktive univers. På bloggen vil jeg anmelde bøger og film og dele glæder og frustrationer ved selv at skrive tekster og opfinde et fiktivt univers. Jeg håber, I vil blive inspireret af at læse med, og jeg vil meget gerne modtage jeres spørgsmål og kommentarer.